میزان تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان چقدر است؟
کشورهای آسیا-اقیانوسیه از لحاظ میزان کل صرف هزینه در تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۱۳ از کشورهای اروپای غربی پیشی خواهند گرفت اما از لحاظ میزان صرف هزینه به ازای هر کاربر اینترنتی به علت جمعیت زیاد در این کشورها آمار بسیار ضعیفی از خود نشان می دهند.
در سال ۲۰۱۲ در کشورهای آسیا-اقیانوسیه به ازای هر کاربر اینترنتی در تبلیغات دیجیتالی ، ۲۶ دلار هزینه صرف می شود که این رقم در کشورهای آمریکای شمالی ۱۵۲ دلار و در کشورهای اروپای غربی ۱۰۵ دلار می باشد. در سال ۲۰۱۳ صرف هزینه در کشور چین به رغم جمعیت بیشتر از کشور اندونزی میزان کمتری خواهد داشت و طبق اطلاعات پیش بینی شده ، کشور هندوستان دارای کمترین میزان صرف هزینه در تبلیغات دیجیتال به ازای هر کاربر اینترنتی است.
میزان صرف هزینه تبلیغات دیجیتال به ازای هر کاربر اینترنتی
کشور استرالیا در میان کشورهای آسیا – اقیانوسیه استثنا است. میزان صرف هزینه در کشور استرالیا به ازای هر کاربر اینترنتی در سال ۲۰۱۲ ، ۱۹۶ دلار است که این میزان از کشور آمریکا نیز بیشتر است. همچنین با مقایسه اعداد و آمار در سال ۲۰۱۲ ، کشور استرالیا با ۱۹۶ دلار رتبه اول ، کشور انگلستان با ۱۸۵ دلار رتبه دوم و کشور آمریکا با ۱۵۵ دلار هزینه در تبلیغات دیجیتالی به ازای هر کاربر اینترنتی در رتبه سوم قرار دارند.
از اطلاعات فوق می توان به این نتیجه رسید که آن دسته از تبلیغ دهندگانی که بازار هدف خود را کشور استرالیا در نظر می گیرند برای یافتن مشتری باید هزینه بیشتری صرف کنند.