وبلاگ آموزش کسب و کار الکترونیکی

کسب و کار الکترونیک؛ E-Business؛ آموزش کسب و کار اینترنتی؛ آموزش کسب و کار الکترونیکی؛‌ آموزش کسب و کار الکترونیک

وبلاگ آموزش کسب و کار الکترونیکی

کسب و کار الکترونیک؛ E-Business؛ آموزش کسب و کار اینترنتی؛ آموزش کسب و کار الکترونیکی؛‌ آموزش کسب و کار الکترونیک

وبلاگ آموزش کسب و کار الکترونیکی

کسب و کار الکترونیک (E-Business) عبارتست از کاربردی کردن کلیه سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرایندهای کسب و کار. امروزه این فرایندها با استفاده از تکنولوژی‌های مبتنی بر وب توسعه می‌یابند.

کسب و کار الکترونیکی در یک تعریف ساده واژه‌ای به معنی انجام کسب و کار با استفاده از ارتباطات راه دور و ابزارهای مرتبط است . تجارت الکترونیک از این دست دارای مفهومی کوچکتر و محدودتر نسبت به کسب و کار الکترونیکی است.

View Morteza Zahedi's profile on LinkedIn

آموزش کسب و کار الکترونیکی

Promote Your Page Too


  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اگر می‌خواهید ارتباط موثرتری با مخاطبین‌تان داشته باشید حضور قوی شما در دنیای دیجیتال ضروری است. واقعیت این است که مردم بیشتر نظر کسی را می‌پذیرند که خودش پیش از آن‌ها مشتری شما بوده، نه تعریف و تمجیدهای یک کمپانی را از کالای خودش؛ پس باید این تجربه را برای ایشان یادآوری کنید.

در دنیای امروز دیگر مردم وقت‌شان را کمتر با خواندن روزنامه و دیدن تبلیغات تلویزیون سپری می‌کنند . بخش زیادی از زمان مشتریان شما پای کامپیوتر یا موبایل می‌گذرد، که به آن‌ها رسانه‌های دیجیتال می گوییم. مردم بیش از آن که در دنیای پر از تبلیغات امروز به تعریف و تمجیدهای کمپانی‌های از خودشان توجهی نشان دهند به تجربه مشتریان قبلی آنها اهمیت می‌دهند.

سه چالش بزرگ در این ‌بین وجود دارد، اول این‌که تنوع رسانه‌های آنلاین باعث می‌شود تا صاحبان برند برای برنامه‌ریزی و فعالیت در هر رسانه با مشکل روبرو شوند؛ ده‌ها شبکه اجتماعی ، سرویس‌های ایمیل مارکتینگ و وب‌سایت‌های پربازدید تنها بخشی از رسانه‌های آنلاین هستند .

دوم هزینه پایین و باور اشتباه به عدم نیاز به تخصص در رسانه‌های آنلاین، در مقایسه با سایر رسانه‌ها است که باعث می‌شود تعداد زیادی از برندها با رویکردهای حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برای تبلیغ به این فضا هجوم بیاورند و این خودش سبب تشدید رقابت می‌شوند .

سوم اینکه انفجار این‌ همه اطلاعات در رسانه‌های آنلاین باعث می‌شود مخاطب شما با حجم زیادی از تبلیغات روبرو شوند. بسیاری از این افراد با واقعیت آن کالا یا خدمات آنها آشنایی نداشته و سبب کم شدن اعتماد مصرف‌کننده نسبت به همه تبلیغات در فضای مجازی می‌شوند.

برای عبور از سطح این چالش‌ها چه باید کرد؟

خوبی دیجیتال مارکتینگ این است که یک بستر دوجانبه برای شما مهیا می‌کند و می‌توانید از نظرات مشتریان نیز مطلع شده و با اعداد دقیق بدانید چه مطالبی برای مخاطب شما جذاب‌تر است .

اما این موضوع به‌تنهایی کافی نیست، شما باید بتوانید رابطه خوبی با مشتریانتان داشته باشید، تا هم از نظر آن‌ها آگاه شوید و هم بتوانید انتظارات مشتریان را برطرف کنید .

ایجاد رابطه و تعامل با مشتریان، یکی از برتری‌های محسوس، رسانه‌های آنلاین نسبت به سایر رسانه‌ها است. حالا شما با این داشته‌ها می‌توانید استراتژی بازاریابی و فروش کالا یا خدمات خود را تحلیل کنید و ببینید چه‌کارهایی جواب مناسب می‌دهد.

شما باید با تولید محتوای جذاب به مشتریان خود این حس را منتقل کنید که برای شما فروش تنها دغدغه نیست بلکه در تلاش برای بالاتر بردن سطح زندگی آن‌ها هستید .

تمام نظرات مشتری‌ها را به‌دقت رصد کرده و تشویق‌شان کنید داستان‌های خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند، این کلید موفقیت شما در دنیای امروز است.

نظرات (۱)

وجود همکارانی مانند شما باعث دلگرمی ماست
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی